ellinorcornelia

Direktlänk till inlägg 13 mars 2011

Och nu ska jag försöka...

få med, vad jag har gjort idag och 9 saker som ni inte viste om mig och om lycka denna vecka. YES ni hörde rätt, så jag ska börja med det nu.


Vad har jag gjort idag? Idag så vaknade jag upp rint si sådär 10, åt lite frukost och myste framför tv:n. SEn tog jag en lång dusch och rakade bena hårinpackning.. och ja allt sånt dära. SEn satte jag mig vid tv:n igen och såg hannah montana! Sen blev det fläta håret i massa små flätor, eftersom jag satsar på mössa och lockit hår imorgon. Yessir så va det. Sen så stack jag och handlade åt mamma, och sen har jag pluggat lite matte eftersom vi har prov imorgon. Jaja, det kommer gå finemang! Och nu har jag precis ätit chilliconcarne, hah det låter nästan som cornelia. Japp, och nu ska jag abra chilla, och ska nog gå ner och sätta på tv:n och se om det inte är något bra, eller spela sims eller simpson på ps3.. hmhmh. Svåra val här i livet ja.


9 saker som ni inte viste om mig.

- Jag är nog någon av dom lataste personerna som funnits..

- Jag är inte så kräsen som alla tror. (trots att jag aldrig äter i skolan)

- Jag älskar svennemusik.

- Jag ska äta nutella på mina rostemackor imorgon, för det var längesen.

- Jag pratar jättemycket skånska när jag utalar vissa ord.

- Jag ska åka utomlands iår.

- Jag äter inte äpplen tycker det är det äckligaste som finns.

- Jag är ett geek, för jag sitter alltid vid datan.. (och nej jag har inte fb)

- Jag är sur på elli för att hon suger på att uppdatera. stryk imrogon...


Lyckan denna vecka.

Jo, det är såhär. Jag är jättelycklig. För jag kommer få den bästa starten på veckan någonsin. För imorgon kommer estelle hit, och jag har inte träfat henne sen förra helgen typ. Riktigt härligt. Och sen är jag lyckig för att när denna månaden är slut så är det bara april sen är det maj, och då börjar sommaren så smått komma. Och då kommer det bli en oförglömlig sommar med estelle. Jag älskar henne. Såja min lycka är Estelle Lindberg.

 

Det var aööt för mig mina sötnosar, och nu skan jag chilla och snacka lite på msn med alla geek som också sitter vid datan, låter inte det bra?

Jo jag tänkte väl det. Kyss. / c


  

söt tjej på bild och väldigt gammal bild..


 
 
Ingen bild

tella

13 mars 2011 21:30

älskar dig mest på jorden, världens finaste människa!
puss på dig hjärtat du är bäst!!!
love uuuuuu

cornelia & ellinor åkesson & gustafsson

14 mars 2011 16:55

du är underbar, jag älskar dig mest i hela universumet!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

      HEHE VET INTE JÄTTE FINA BILDER MEN JAJA :)vill bara säga att jag pallar inte blogga , men ja har iaf provat på det. NU SKA JAG GÅ OCH LEVA LIVET OCH HA DET ALLMÄNT GÖTT ! ÄLSKAR MIN CORNELIA ÅKESSON OCH HON GÖR MIG RIKTIGTRIKTIGTRIKTIGT ...

ellinor pallar inte blogga längre, så ni hiittar ni mig cornelia på----   http://poope.devote.se/     http://poope.devote.se/     http://poope.devote.se/     http://poope.devote.se/     http://poope.devote.se/     ...

Jonas Åkesson trotsade vattenmassorna och tog bilen till Malmö. Foto: Privat "Det är som värsta snöstormsmorgonen" Vägverket avråder bilister från att ge sig ut och tågtrafiken mellan Malmö och Helsingborg har fått ställas in när banv...

      DETTA VILL JAG HA! jag kommer inte ihåg vad sakerna på det första "kollaget"  kostar men ni får checka in på hemsidan ist och så, ;) Jaja /c ...

hej min dundersöta ubertöntiga och fina vänner. Jag har haft en helt awesome dag ska ni veta. Hehe, även fast jag bara umgåts med julia och inte träffat någon annan. Så har det varit jätte mysigt. Jag blir hemma ikväll pallar inte umgås med någon, el...

Presentation


2 fucking cola tjejer som lever livet och tar en dag i taget. Vi har humor som ingen annan och gör cooola och tuffa grejer varje dag. Utan varndra så vet vi inte vad vi skulle göra? Vi passar ihop som ketchup och senap. Helt perfekt bra. Det va ju lite om

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ÄLSKLINGSSIDOR!


Ovido - Quiz & Flashcards